21 Aralık 2011 Çarşamba

Hakkımda 7 Gerçek

Sevgili cimcime, beni etiketlemiş ve hakkımda yazmam gereken 7 gerçeği açıklamakla ödüllendirmiş!

Listesinde kendime ikinci sırada yer bulduğum için tekrar teşekkür ediyorum kendisine.

Güzel paylaşımlarını http://kitapeylemi.blogspot.com/ 'dan takip edebilirsiniz.

Bir şeyleri başarmak adına karalama içerisinde olduğum şu süreçte kendimden bahsetmeyi pek sevmiyorum fakat mimlendik bir kere... Yazmamak da ayıp olur sanırım  :)

1. Seyahat etmeyi çok severim. Özellikle yeni bir yeri tek başıma gezip keşfetmek hoşuma gider. Kendi şehrimde de fırsat buldukça yeni keşifler yaparım. (15 günde 3600 km mesafe kat etmişliğim vardır :))

2. Diyarbakır (memleketim) ve İstanbul (sebep gerekir mi?) dışında özlediğim tek şehir New York City'dir (şimdilik). Doğa sevdalısı biri için fazla tuhaf bir seçim ama seviyorum işte.

3. Profilimde de yazdığı gibi okuyarak gezmeyi, yazarak düşünmeyi seviyorum. Bunları yaparken çikolata ve çay olursa hayat bana güzel.


4. Boğa burcuyum. Günlük burç yorumlarına inanmasam da boğa burcu erkeğinin temel karakteristik özelliklerini taşıdığımı biliyorum. Galiba.

5. Kitapsız bir hayat düşünemiyorum. Okumayı ve tekrar okumayı çok seviyorum. Çok.

6. Yazarak kendimi ifade etmek bana iyi gelir. Geçmişte şiir, deneme ve öykülerim oldu. Genellikle sonları çöp oldu bunların fakat çok şey öğrendim. Lise yıllarından kalma iki ajanda dolusu günlük hala duruyor. :)

7. Bir çılgınlık yapıp roman yazıyorum. Bir-iki bölüm sonra yarısı tamamlanmış olacak. Kırık dökük bir şeyler karalıyoruz işte. Bu blog da onun için var zaten.

Sıra sizde :)

http://aysenilgin.blogspot.com/
http://sevketbidi.blogspot.com/
http://golgeliyol.blogspot.com/
http://icmonolog.blogspot.com/
http://otekipencere.blogspot.com/

9 yorum:

  1. 1-3-5-6 ve kısmen 7... Aynen, aynen, aynen. :)

    YanıtlaSil
  2. ha-ha bilmediğimiz bir şey yok ki burada :)) boğa burcu ek bilgi oldu. Beni niye karıştırıyorsun dostum, diyerekten az biraz naza çekeyim kendimi.
    Bir de mimleyecek kimseyi bırakmamışsın bana :)

    YanıtlaSil
  3. hüff şimdi senin yazdıklarına tekrar baktım da, ben bayağı bir ciddiye alıp oturup yazmışım dostum. Mimlemeyin beni duramıyorum sonra. Abarttım sanırım ha-h

    YanıtlaSil
  4. Farklı şeyler yazmanı bekliyorum o zaman İç Monolog ;)

    Şevket, boğa burcu işin tadı tuzu, bakma sen ;) yahu baktım bloguna, ne güzel yazmışsın! Ben o kadar samimi olamıyorum demek. Ne yapalım. Geliyorum blogunu ziyarete. Yorumlarımı orada yaparım artık.

    Bu arada "2011 Nasıl Geçti?" "2012 Hedefleri" gibi mimler planlamaktayım. Herhangi biriniz de başlatabilir bunu, güzel olur belki ;)

    YanıtlaSil
  5. Samimiyetsiz olduğunu nereden çıkarıyorsun dostum. Sadece salt edebiyata dair şeyler yazmışsın ve muhabbet arasında şehirlere olan ilgi ve alakanı biliyorum, bu sebeplerden bildiğim şeyler olmuş hep :) Aramıza giren tek şey kitaplar olsun dostum ;) ha-h.

    YanıtlaSil
  6. Esrarlı bir iş peşindeymişçesine ser verip sır vermemeye çalışıyorum sanılmasın da ;) Takılıyorum, çok beğendim yazını. Yorumunda da haklısın ;)

    YanıtlaSil
  7. Hakkındaki 7 güzel gerçek, sonsuzda 7'sini bilmek gibidir zannımca. Böyle akıcı bir kalem daha ne gerçekler saklıyor kim bilir. :)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel demişsin.. hepimiz için öyle aslında.. durup düşünmek gerekiyor kendi gerçeklerimiz hakkında ;)

    Teşekkürler. Yazın bekleniyor ;)

    YanıtlaSil
  9. Mim'i icra ettiğin için teşekkürler, seninkileri okuyunca gezme kısmını atladığım için çok hayıflandım...

    YanıtlaSil

Zaman ayırdığınız için teşekkürler :)