2 Ocak 2012 Pazartesi

2011'den 2012'ye

Yeni yılın en sevdiğim yönü geçen bir yıl içinde neler yaptıklarımızı düşündürmesi ve tabi ki önümüzdeki yıl yapacaklarımız için yeni plan ve umut sahibi olmamız. Bundan ötürü mini bir özet geçerek 2011 ve 2012'ye değinmek istiyorum.

2011 kişisel ve mesleki anlamda güzel bir yıl olsa da yıl içerisindeki ulusal ve uluslararası felaketlerle hatırlayacağımız bir yıl olacak. Kendi adıma yüksek lisansımı tam zamanında bitirdiğim ve doktora için de burs kazandığım için mutluyum. Yüksek lisans telaşından ötürü sadece iki ay çalışabildiğim keman çalışmam yarım kalsa da en kısa sürede devam etmeyi planlıyorum. Onun dışında en büyük adım yeniden yazmaya geri dönüşüm oldu. Eylül ayından bu yana aralıksız olarak her hafta yazmaya nitelikli zaman ayırdım. Özellikle Kasım ve Aralık ayında ayırdığım zaman çok arttı ve üzerinde çalıştığım kitabı en geç Mayıs ayında bitirmeyi planlıyorum. Bunda hem twitter hem de blogumun katkısını çok gördüm. Bloglar ve edebiyatla ilgili tvitler beni sürekli motive ediyor ve yoldan sapmamamı sağlıyor. Şu ana kadar geldiğim yerle ilgili olarak ayrı bir blog yazısı hazırlıyorum ve en kısa sürede paylaşacağım.

2012'de yazma tempomun aynı şekilde devam etmesini umuyorum.
Onun dışında 2010'dan daha çok kitap okuduğum 2011'deki kitap sayısını da geride bırakmak istiyorum. Gelecek sene şayet bloga devam ediyorsam belki de başka bir ülkede doktoramı yaparken böyle bir yazıyı kaleme alacak olabilirim. Evlilik de olabilir ama o konuya girmeyelim şimdi :) Akademik anlamda çalışmalara da devam etmeyi planlıyorum. Keman konusunda söz vermek güç, biliyorum ama tekrar dönüp çalışmak istiyorum. Bir müzik aleti öğrenmek insanı gerçekten heyecanlandırıyor, 'tazeliyor'. Bir de İspanyolca KPDS'ye girip 65 ve üzeri almayı hedefliyorum. Bakalım :)

Hedeflerimden saptığımı gözlemlerseniz, ısrarla rahatsız edebilirsiniz. Özellikle sağ taraftaki 'Karalıyorum' kısmında yazılanlar iki-üç hafta boyunca aynı şekilde kalırsa!

Mutlu, başarılı ve sağlıklı bir 2012 diliyorum hepimize.

2 yorum:

  1. Ne kadar güzel, öncelikle burs için tebrikler:) net hedeflerin olması ne kadar güzel, müzik aleti çalmayı öğrenmek/çalmak gerçekten çok güzel dediğin gibi insanı tazeleyen bir şey, başarılar:)

    YanıtlaSil

Zaman ayırdığınız için teşekkürler :)